пятница, 3 августа 2018 г.

გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში

https://drive.google.com/file/d/1FukC2ZCt-SFYmnWIf-GU35scXarDH6sH/view?usp=sharing


გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი, გვარი: ფიქრია კვაბზირიძე 
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: I
მოსწავლეთა  რაოდენობა: 16 (სსსმ მოსწავლე კლასში არ არის)
გაკვეთილის თემა:რიცხვისთვის ერთის მიმატება
გაკვეთილის მიზანი:
·      შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირება
·      ზეპირად ანგარიშისას  1-ის ტოლი ბიჯით თვლის სწავლება.
·      მოცემული გროვისათვის  ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობის დააასახელებ.

N
აქტივობის  
აღწერა
გამოყენებული 
მეთოდი / მეთოდები
კლასის 
ორგანიზების 
ფორმა / ფორმები
სასწავლო   
და 
ტექნიკური 
 რესურსები
დრო (წთ)
1
  მოსწავლეებს  
დავურიგებ 
გარკვეული  
რაოდენობის  
(1-დან 9-მდე ) 
წებოვან  ფერად 
ფურცლებს
შემდეგ  ვუმატებ  
თითო-თითოს
ვითვლით 
ყველა  ერთად.
გონებრივი 
იერიში
ინდ.
მუშაობა
   წებოვანი 
ფურცლები           
5წთ.
2
მოსწავლეებს  
ვთხოვ, დაასახელონ 
რამდენი  
ფურცელი  ჰქონდა  და 
რამდენი 
გაუხდაშესაბამის 
მაგალითს წერს 
დაფაზე თავად
მოსწავლეებიც 
იწერენ.
წერა
 მთელ 
კლასთან 
მუშაობა
წებოვანი 
ფურცლები,
 რვეული
საწერკალამი
დაფაცარცი
 სახელმძღვანელო,
მაგ-ები 
რიცხვისთვის
 ერთის 
მიმატებაზე
7წთ
3
ვიდეო-
რესურსის
 ჩვენება
პროექტორით პრეზენტაცია
მთელ 
კლასთან
მუშაობა
/watch?v=5grQfgnYTG0
კომპიუტერი, პროექტორი
3წთ
4
პრეზენტაციის
 ჩვენება.

პროექტორით პრეზენტაცია
მთელ 
კლასთან
მუშაობა
კომპიუტერი, პროექტორი
3წთ
5
მოსწავლეებს 
ვთხოვ
დაუკვირდნენ
იმსჯელონ და
ერთმანეთს 
გაუზიარონ,
რა დასკვნა 
გამოიტანეს 
მოცემული 
მაგალითების
 განხილვისას
წარმოადგინონ 
დაკვირვების
შედეგი.
კითხვა- პასუხი,
მსჯელობა
მუშაობა

3წთ
6
სახელმძღვანელოში 
მოცემული 
მსგავსი
ამოცანებისა 
და მაგალითების 
განხილვა,წერა.

წერა,
 მსჯელობა,
კითხვა-
პასუხი
მთელ 
კლასთან
მუშაობა
მათემატიკის 
სახელმძღვანელო 
(ბექაური -
საგინაშვილი 
მათემატიკა
 გვ.34)
რვეული
საწერკალამი
დაფა,ცარცი,
მაგალითები
 სახელმძ-დან 
რიცხვისთვის 
ერთის 
მიმატებაზე 
(ბექაური-
საგინაშვილიმათემატიკა“ გვ.34)
8წთ
7
სასწავლო 
რესურსის 
დოღი“ 
გამოყენება.

დამ.
სამუშაო
ინდ.
მუშაობა
სასწავლო
 რესურსის 
ელ მისამართი:
 learning.apps.org.ge pikria.kvabziridze
კომპიუტერი

4წთ
8
შეფასება.



2წთ

კრიტერიუმი
მაღალი
საშუალოზე მაღალი
საშუალო
საშუალოზე დაბალი
დაბალი
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირება.
ძალიან 
კარგად
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
 არ უშვებს 
შეცდომებს.
კარგად
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
 უშვებს 
ელემენტარულ 
ტექნიკურ 
შეცდომებს.
ძირითადად 
ახდენს 
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
უშვებს შეცდომებს.
შეძლების
დაგვარად
ახდენს
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას, 
უმეტესად
უშვებს 
შეცდომებს.
სხვისი 
დახმარებით
ახდენს 
შეკრება-
გამოკლების
თვალსაჩინოდ
დემონსტრირებას,
უშვებს ძალიან
ბევრ შეცდომას.
ზეპირად
ანგარიშისას
  სწავლობს
 1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას

ზეპირად
ანგარიშისას  
ძალიან კარგად
სწავლობს 
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას

ზეპირად
ანგარიშისას 
 სწავლობს
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას. 
უშვებს
 ელემენტარულ
 ტექნიკურ 
შეცდომებს.
ზეპირად
 ანგარიშისას
ძირითადად
 სწავლობს 
1-ის ტოლი
ბიჯითთვლას, 
უშვებს შეცდომებს.

ზეპირად
ანგარიშისას 
 შეძლების
დაგვარად
სწავლობს 
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას, 
უმეტესად 
უშვებს 
შეცდომებს.
ზეპირად
ანგარიშისას
სხვისი 
დახმარებით 
სწავლობს 
1-ის ტოლი
ბიჯით
თვლას,
უშვებს ძალიან 
ბევრ შეცდომას.
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის 
 ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.

ძალიან კარგად
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის 
 ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.

ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის 
 ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას. 
უშვებს ელემენტარულ ტექნიკურ შეცდომებს.
ძირითადად 
ასახელებს 
მოცემული
 გროვისათვის
ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
უშვებს  
შეცდომებს.

ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის
  ამ გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე 
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
უმეტესად 
უშვებს
 შეცდომებს.
სხვისი
დახმარებით
ასახელებს
მოცემული
გროვისათვის ამ 
გროვის
მითითებულ
რაოდენობამდე
შესავსებად
საჭირო
დამატებით
რაოდენობას.
უშვებს ძალიან
ბევრ შეცდომას.



                    გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
·      მოახდენენ შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას
·      ზეპირად ანგარიშისას გამოიყენებენ 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას.
·      მოცემული გროვისათვის დაასახელებენ ამ გროვის მითითებულ რაოდენობამდე შესავსებად საჭირო დამატებით რაოდენობას.

შეფასება: განმავითარებელი კომენტარი
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)

ხელმოწერა: .კვაბზირიძე
თარიღი:  20.07.2018.




Комментариев нет:

Отправить комментарий